Waar ben je goedkoper mee uit, producten kopen uit de aanbiedingen of op het eind van de dag, afgeprijsde producten kopen ?

En hoe laat zou je naar de supermarkt moeten gaan, om afgeprijsde producten te kopen ?

s dat alleen op zaterdagen of ook door de weeks, aan het eind van de middag of hoe laat prijzen ze meestal de producten af ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1

Antwoorden (3)

Bij de AH bij mij in de buurt gaan de spullen vanaf 17:00 uur in de aanbieding. Dit is elke dag het geval. Hoe laat dingen afgeprijsd worden hangt misschien ook af van de openingstijden van de winkel. Nóg goedkoper is het om aan op de markt groente&fruit te halen, aan het einde van de markt. Het is dan over het algemeen echt spotgoedkoop.
Als je alledrie de dingen combineert: reclameproducten, afgeprijsde artikelen i.v.m. de datum & de marktaanbiedingen, ben je denk ik het goedkoopste uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met beide natuurlijk, of een combinatie van beiden. Daarom is het een goed idee rond sluitingstijd (of juist 's ochtends heel vroeg, vooral maandag) naar de winkel te gaan. Dan gelden de aanbiedingen nog EN liggen er de meeste afgeprijsde producten. (En op maandagmorgen is het ook nog eens lekker rustig in de winkel, al grijp je tegen die tijd ook nog wel eens mis voor de lekkere smaken chips enzo).

Wanneer ze beginnen met afprijzen hangt een beetje van de winkel EN het soort artikel af. Een uur voor sluitingstijd, zeker op zaterdag, is een mooi moment voor vers-afprijzingen, maar hier bij de C1000 bijvoorbeeld prijzen ze op maandagmorgen alle vlees wat er nog ligt van het weekend af (tot onder de 50 %) en het is dan zeker nog een dag houdbaar, of in elk geval nog in te vriezen. Ook veel versartikelen krijgen dan nog een stickertje.

In Duitsland koop je broodjes het best rond een uur of één - dan gaan de broodjes van 's morgens goedkoop weg, en die zijn net effe lekkerder dan de broodjes van gisteren die ze 's morgens verkopen. Maar beiden zijn prima op te piepen in de oven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop gewoon wat je nodig hebt en niet meer dan dat. Nu het hamsterweken zijn bij de Albert Heijn kom ik thuis met boodschappen die ik niet nodig heb en ook nog eens in tweevoud...

Het is echt het goedkoopst als je je niet laat leiden door aanbiedingen en alleen het hoognodige koopt.