Waarom is er geen bruin of volkoren bladerdeeg te koop?

Ik vind bladerdeeg erg lekker. Met name zelfgevulde croisantjes met ham en kaas of jam of chocolade maak en eet ik graag. Vooral in het weekend.

Waarom kan ik geen bladerdeeg kopen dat wat gezonder voor me is en dus wat meer vezels en voedingsstoffen bezit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.7K

Het beste antwoord

Volkoren of bruin bladerdeeg is wel te koop in verschillende grote supermarkten.
Maar jij wilt "gezonder" bladerdeeg hebben?Nou dat is er niet, als je weet dat bladerdeeg voor minimaal 50% uit vet of boter bestaat,en dan smeer je er waarschijnlijk nog lekker boter op en chocoladepasta of jam.
Dan heb je met 1 croissantje belegd al een calorieenbom naar binnengewerkt waar je U tegen zegt.
Maar ik moet toegeven, het is wel lekker maar gezond....?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

omdat bladerdeeg helemaal speciaal ontwikkeld is voor de lekkere trek, puur voor de luxe en helemaal niet voor de gezondheid...

wellicht hebben ze in een biologische winkel wel donker bladerdeeg...

ooh...er zijn trouwens wel volkoren-meergranen-croissantjes te koop hoor...AH heeft ze... heel lekker...

smakelijk eten...

Toegevoegd op 09-05-2009 10:21:09
er schijnt een merk te zijn dat het heeft: Ting... maar waar?.... zoekt en gij zult vinden...