Waar kan ik nog advocaat toffees kopen?

Die advocaat toffees van van Melle.
Ik kan ze al geruime tijd nergens meer vinden, niet bij de AH, Jumbo, Golff, en meerdere supermarkten. Zijn ze nog wel in de omloop of zijn ze er helemaal uit?
Ze zijn zo lekker....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Neem contact op met van Melle misschien kunnen hun je vertellen welke winkel ze verkoopt

Toegevoegd na 2 minuten:
Van Melle is te koop in supermarkten en sommige drogisterijen. Wil je Van Melle in grote hoeveelheden kopen, dan kun je in Nederland terecht bij groothandels zoals Makro en Sligro en in België bij Makro

Toegevoegd na 4 minuten:
via internet kan je ze ook kopen kijk maar eens op deze site
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.zoetwarenmarkt.nl/images/upload/tumb/367670.jpg&imgrefurl=http://www.zoetwarenmarkt.nl/ProductenOverzicht.aspx%3F%26Selection%3DProductGroups%26ProductGroup%3D75e25bc2-3f7a-4ab5-baf7-6bfac8cec0f1%26manufacturer%3D%26o%3DPopularity%26d%3D1%26p%3D12%26c%3D24&usg=__znFP-SOD3Pv62-jW5WwTnU4Nkps=&h=112&w=150&sz=6&hl=nl&start=7&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=fHvHNhIETa_l5M:&tbnh=72&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3DAdvocaat%2Btoffees%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag gesteld bij de contactgegevens van van Melle. tnx voor de tips!

Andere antwoorden (3)

In ieder geval nog bij onderstaande link. Ik kom ze overigens ook niet meer tegen in de supermarkt(en).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel handig dat online bestellen! tnx!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snoep smakelijk! en als je wat over hebt........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha dan komt het jouw kant op hoor :P
Ga eens kijken bij Jamin, die volgens mij de bestgesorteerde snoepwinkel van Nederland is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je klikt op www.vanmelle.nl , is het eerste wat je ziet: Toffees met advocaatsmaak. Smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat weet ik, maar daar kun je ze niet bestellen... en mijn vraag was waar ze nog wel te koop waren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb van Melle gevraagd, waar ze te koop zijn. Zodra ik antwoord heb, hoor je van me!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh thanks :) toppie!