Heeft Spar geen goedkope groente, en vlees ?

Welk merk kun je het beste kopen als je bij de Spar koopt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nou kijk. Is de spar, die heb de goede huismerk. Dus gewoon doen: de huismerk kopen. Is ook dat dan niet de unieklever met de sponsoring.
De goedkoop vlees, dat is die je niet wilt want is vies. Moet de goeie bielogische vlees heb, met de vet erin, want dat is de smaak. De magere vlees is met zondersmaak, is jammer.
Moet wel oppas, want in de sommige vlees bij de albert hij doen ze dat de suiker in de tartaart zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigen merk is natuurlijk altijd het goedkoopste maar voor verse groenten en vlees is er alleen dat wat ze verkopen. Ik zou zeggen, zoek een Lidl of Aldi in de buurt, die hebben nog steeds de beste en goedkoopste groenten!

Toegevoegd na 35 seconden:
Ik bedoel dus dat verse groenten en vlees er volgens mij niet in verschillende merken is.