Wat zijn makkelijke/lekkere hapjes en snacks om te serveren op een kinderverjaardag (1 jaar)?

Ons dochtertje wordt 1 jaar en dat gaan we vieren. We hebben zelf al wel nagedacht over eten en drinken voor de gasten, maar hebben jullie nog leuke ideeen of tips? Natuurlijk hoort taart erbij, en voldoende thee en koffie, maar wat kan je nog meer neerzetten op de 'eettafel'? Ik kan alleen maar de geeikte chips, nootjes en blokjes kaas bedenken, maar wat is nog meer makkelijk, lekker en voor een niet te groot budget?

Toegevoegd na 9 minuten:
Nog even ter verheldering: er komen maar een paar kleine kinderen, verder zijn het wat familieleden maar voornamelijk vrienden (eind twintigers/begin dertigers) :D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (5)

Kleine broodjes knakworst
Blik partyknaks. Pak bladerdeeg denk samen nog geen 3 euro en ik maak er zo'n 30
Dit kan je kind ook proberen
Fijne verjaardag en geniet ervan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plakjes komkommer (hier nu 3 stuks voor € 1,00) plakjes worst boterhamworst gevuld met augurk, blokje kaas met zilveruitje, gevulde eieren, ham gevuld met roomkaas en gesnipperd uitje (roomkaas en ui goed door elkaar roeren, ham besmeren met mengsel, oprollen en eventueel doorsnijden) en voor de kinderen een doos soesjes. Kosten bijna niets en een gebakje/taart is vaak veel te groot, wat je over houdt zet je gewoon op tafel, zijn vaak zo op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar shaslicks met een klein knakworstje stukje ananas blokje kaas stukje manderijn op een sate prikker in een bol steken en je hebt een lekkere stekelvarken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kleine tomaatjes met aromat
komkommer met aromat
kaas met komkommer
bladerdeeg met kaas even in de oven klaar
of bladerdeeg met ragout
van die stokjes weet niet hoe het heet kinderen zijn er vaak dol op

Toegevoegd na 31 minuten:
cake met slagroom en van die roze of blauwe en witte muisjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pitabroodjes open snijden, vochtig maken, tomatenketchup/saus erop en een paar ingredienten die je lekker vind op een pizza. even in de oven en in vieren snijden. lekkere makkelijke en snelle pizzapuntjes.

Neem een wrappannekoek, doe er sla, plakje ham/salami of zalm op en een laagje monchou of filadelphia. oprollen als een pannekoek en in reepjes snijden. zet er daarna een prikkertje in, zodat ie niet meer uitrolt. sjiek en toch makkelijk te doen.

Ook heel lekker is een plakje kipfilet besmeren met een mengsel van een pakje monchou of filadelphia en een half fijn gesnippert uitje. Oprollen en vastzetten met een prikkertje.

Suc6