Werken op 14 jaaaar

Ik ben een meisje van 14 en wil Graag ergens gaan werken in voorthuizen, weet iemand iets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

het is niet leuk mr op je 14e is je enige optie een krantenwijk/folderwijk... je kan natuurlijk ook een illigaal baantje krijgen (bv op een festival ofzo ) mr dat lukt dan alleen als je de organisatie kent ;) xx Succ^6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je 14 werken wordt moeilijk maar je kan natuurlijk wel gaan helpen en daar een vergoeding voor krijgen maar officieel kan je nergens terecht. Wat zijn er voor mogelijkheden, ik ken wel een meisje en zij gaat voor ouderen zaterdags en op een dag in de week boodschappen doen voor bejaarden en zij vraagt daar dan wat voor, ik geloof 50 cent per winkel en voor de supermarkt per 8 artikelen. En op die wijze is ze ook bij de super aan het thuisbrengen gekomen van de boodschappen die men besteld per tel. Maar alles gaat wel onder de hoed van helpen. Je arbeid die je verricht is niet verzekerd en als er wat gebeurt is het je eigen risico, dus over leg wel met je ouders of zij het goed vinden met wat je ook maar gaat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal moeilijk worden op jou leeftijd, maar probeer via via werk te krijgen, dus wie mensen die je kent.