Waar vind ik roggevolkorenbrood ?

Weet iemand of het roggevolkorenbrood van Albert Heijn ook in Belgie te koop is ? Ik vind het verschrikkelijk lekker maar kan niet altijd naar Nederland rijden om het te halen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat weet ik niet, maar ik heb wel een idee..
De meest populaire broden verkoopt AH ook als broodbakmix om zelf te bakken, of voor in de broodbakmachine. Misschien verkopen het ook wel van de roggevolkorenbrood die je zo lekker vindt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Albert Heyn keten is in Vlaanderen juist aan het opstarten.
Maar je kan het in iedere 'Spar winkel' zeker krijgen (ander merk)
Ook dat Fries' roggebrood trouwens.
Ook in reformwinkels is er een alternatief