hoelang mag je in een bedrijfskantine eten bewaren?

dit in verband met de regels

13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan wat de regels zijn. En ook wat je wilt bewaren.

Het beste antwoord

Kun je iets specifieker zijn? Om wat voor eten gaat het? niet elk soort voedsel heeft dezelfde houdbaarheidstijd... Een saucijzenbroodje mag je ongekoeld een dag verkopen. Verse koeken drie dagen bijvoorbeeld. En bedoel je gekoeld of ongekoeld? Of heet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stiena58
13 jaar geleden
ja kijk ik help als vrijwilliger en daar heb ik gehoord dat alles na 2 dagen weggegooid moet worden,bv.broodjes gezond soep en salades
rebecca
13 jaar geleden
als de verpakking daarvan open is geweest zou ik het idd weg gooien.
iets wat goed dicht zit en nog houdbaar is kan je wel bewaren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een broodje gezond is al na 1 dag niet goed meer... soep kan langer dan 2 dagen goed blijven mits gekoeld bewaard... salades zoals huzaren, zalm rundvlees e.d. kunnen langer, maar salade als in sla en ingredienten daar doorheen 1-2 dagen

Andere antwoorden (2)

Voor bedrijfskantines gelden dezelfde regels als in de horeca! Dus afhankelijk van het product.
Vers 1 tot 3 dagen, en producten waar fabrikanten een uiterlijke houdbaarheidsdatum op hebben gezet tot die datum, of 3 dagen na opening verpakking
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar zijn regels voor ze moeten coderen op datum en dan mag het 2dagen worden bewaard coderen is verplicht