Wat is een magnetronfolie die makkelijk afrolt?

Het merk, dat ik nu heb, bezorgt mij de kriebels omdat het te vast op elkaar zit en hierdoor erg moeilijk af te rollen is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem een duurder merk, dus bijvoorbeeld die van Melitta, en je merkt het verschil waarom het nou iets meer kost.
Goeie vraag, want ik ben erg benieuwd naar de andere antwoorden, omdat ik jaren geleden eens voor mezelf deze test heb gedaan, en daar toen dus de duurste alleen als 'goed' uitkwam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.ithcomplast.nl/NL/?p=340

Deze schijnt heel goed te zijn. Hij is dikker en sterker dan andere folies, dus makkelijker afrolbaar lijkt mij zo.

Toegevoegd na 20 minuten:
Te koop bij Dirk v.d. Broek.

De vershoudfolie is als tweede uit de test gekomen bij Kassa. Maar is gelijk de helft goedkoper dan Topisst.