Wat was de samenstelling van Buisman koffie-aroma?

Buisman koffie-aroma werd 40 jaar geleden in, voor zover ik weet, álle huishoudens gebruikt om smaakvollere koffie te zetten.
Op een blik Buisman staat: "Bij het branden verliest de kopffie 80% van zijn vruchtsuikers. BUISMAN vult dit weer aan."
Op de Buisman website staat dat het koffie-aroma werd gemaakt van gebrande suikers, en er wordt cichorei genoemd.
Wie weet wat er precies in Buisman zat, en/of heeft een idee waarom het ooit zo algemeen gebruikt werd?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Je zou het ze misschien zelf kunnen vragen, want ze bestaan nog. Ik heb zelf vorig jaar nog een potje Buisman aangeschaft.

Hun website is te vinden op:
http://www.koninklijkebuisman.nl/consument_ned/cons_main_buisman.htm
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Botten dachten in het gezin vroeger...

Toegevoegd op 26-04-2009 13:25:20
waarom, omdat het erbij hoorde toen

Toegevoegd op 26-04-2009 13:25:58
Botten dachten we in het gezin vroeger...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hier kun je natuurlijk wel wat lezen over Buisman aroma...