Stokbroden zijn over het algemeen vrij "dun" .
Als je rechte stukjes afsnijdt heb je relatief meer korst dan brood.
Als je schuine stukjes afsnijdt heb je meer brood tussen de korsten.
Nadeel is dat je een korstig kontje overhoudt... maar dat vinden sommigen juist een lekkernij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je er wat op hebt zoals jam, roomboter etc, kun je het beter oppakken en worden je vingers niet vies. En het ziet er beter uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat consumeert beter.
En is een goede manier
om het stokbrood vast te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan krijg je geen kleine ronde plakjes, maar grotere ovale sneetjes. Die zijn handiger op te eten.
Amadea
13 jaar geleden
De plakken worden dan wat groter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kan je er meer opsmeren denk ik 8D