Hoe weet ik hoe het leven van de kip die de poelier op de markt verkoopt was?

De poelier zegt dat ze een goed leven hebben gehad maar kan geen keurmerken tonen. Is er een andere manier om te achterhalen hoe hun leven was?

2 jaar geleden
2.2K
Ivana
2 jaar geleden
Ik denk dat, als zij smaakt, zij een goed leven heeft gehad!
paulus811
2 jaar geleden
Ivana, blijf dat vooral geloven en hou zo het dierenleed in stand. Aan het antwoord van de poelier heb je niets. Voor wie was het leven goed? Voor hem waarschijnlijk, zodat hij dat hoopje ellende voor 6 euro per kilo kon verkopen.

Antwoorden (1)

Nee, tenzij je kunt achterhalen wáár de kip geleefd heeft.
jc54