Heeft Lidl ook recyclageautomaten voor flessenleeggoed?

heb hier wat flessen liggen van Lidl, maar zie nergens in een Lidl winkel zo`n automaat zoals de AH en Jumbo die wel hebben om lege flessen in te leveren. Heeft Lidl mmisschien geen statiegeld op flessen?

4 jaar geleden
2.1K
jodyenboyke
4 jaar geleden
Als aanvulling, de automaat staat in de winkel, dus voor het inleveren moet je vaak de hele winkel door. Grote supermarkten hebben ze meestal buiten de winkel dus wellicht heb je het daarom over het hoofd gezien.
janjan
4 jaar geleden
In Duitsland hebben ze een automaat die ze gelijk plet. Scheelt enorm volume ik snap niet waarom dat hier nergens is.

Antwoorden (2)

Ja, ook Lidl Nederland heeft emballageautomaten. Behalve dat je daarmee een bonnetje kunt krijgen om statiegeld bij de kassa te incasseren kun je er ook voor kiezen om dit geld te doneren aan een goed doel.
Amadea
4 jaar geleden
Ja hoor alle winkels van Lidl hebben een automaat om je legen flessen in te leveren.