In welke winkel kan ik Fisherman's Friend lemon kopen?

In Duitsland heb ik een zakje FM in de smaak lemon gekocht en dat beviel me uitstekend. Alleen heb ik het in Nederland nog in geen enkele supermarkt gevonden, ben bij AH, Plus en Jumbo geweest. Is het in een winkel van een winkelketen (ga er niet vanuit R'dam voor naar Leeuwarden bijvoorbeeld) te koop? Online bestellen kan wel, maar dat is onhandig en duur.

Picture for question
paulus811
4 jaar geleden
3.5K
LeonardN
4 jaar geleden
10 zakjes voor 11,19 lijkt me toch wel te doen (inclusief bezorgkosten). (hoe meer je er tegelijk bestelt hoe "goedkoper" het wordt)
https://www.drogisterij.net/huishoudelijk/snoep/keelpastilles/fishermans-friend-citroen-zonder-suiker-50357888?partnercode=222&gclid=CjwKCAjw2cTmBRAVEiwA8YMgzbOejRwN6Fi9YN4VaPtfR30kg9T4Ksm6PW11Ehhm-IQcdkGIGIHIWhoCip8QAvD_BwE Heen en weer rijden naar een supermarkt/winkel die maar 20 km verderop ligt geeft ook al behoorlijke reiskosten lijkt me.
paulus811
4 jaar geleden
Bedankt LeonardN, had deze nog niet gevonden. Heb zojuist 15 zakjes besteld plus dopper waterfles en lunchbox en zat daarmee net boven de 35 euro :-) De zakjes zijn, verzendkosten niet meegerekend, zelfs nog iets goedkoper dan in Dld (0,72 vs. 0,99). Wel apart dat deze smaak in Nederland niet geleverd wordt, wellicht ben ik een van de weinigen die ze lekker vind.

Antwoorden (1)

Fisherman's Friend Lemon wordt niet aangeboden in het Nederlandse assortiment.
Eigenlijk kun je het hierdoor niet kopen in een Nederlandse winkel.
Nu zijn er inderdaad zaken waar ze 'buitenlands' snoep verkopen, online heb je dit al ontdekt. Ik denk CandyXL?
Indien je het niet wilt bestellen, kun je wellicht vragen aan mensen of ze het willen meenemen vanuit het buitenland. Misschien ga je ook nog naar een ander land.
Op de site van FM kun je rechtsboven een land invullen (Nederland staat er ook bij).
Dan zie je meteen welke smaken ze in dat land verkopen. (Zelfde balk 'smaken')
In Duitsland en Engeland bijvoorbeeld krijg je Lemon wel gewoon.
Lemon is al sinds '97 op de markt. Was het eerste fruitsmaakje.
Kijk gewoon eens op de bijgevoegde site, vul het land in, ga naar smaken.
Misschien ook leuk om nog andere smaken te proberen.

https://www.fishermansfriend.com/nl-nl/
Plaatje bij antwoord