Je kunt grenadine ook vervangen door granaatappelsap, dit is sowieso al de basis van grenadine.
Je kunt dus ook de grenadinesiroop gebruiken die in de bussen van Karvan Cevitan zit.

Feitelijk gaat het om de rode kleur en zou je elke rode siroop wel kunnen gebruiken, zoet zijn de meesten. Toch lijkt mij dat je het beste cranberrysap/-siroop kunt nemen als vervanging, vanwege het zuurtje dat hierin zit ;-)
amc