Hoe kan je een tompoes eten zonder dat de pudding eruit valt?

een antwoord op een vraag, werd bij mij een vraag...

dus... hoe kan je nou deze tompoes het beste eten? (en het zijn niet de mini tompoezen).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bovenkant eraf halen. los opeten en dan de rest pas opeten. En je mag tompoezen met je handen eten (tenminste dat vind ik wel :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker ouderwets met de handen, zonder te knoeien....! ik ga het een keer proberen

Andere antwoorden (6)

1. Trek de harde bovenkant er af.
2. Eet deze op.
3. Pak wat er nog over is (dus de bodem en de room).
4. Eet smakelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha,
als eerste complimenten voor je geniale vraag:

ik heb er over na gedacht:

eet eerst met een lepel wat pudding uit de zijkanten, zodat de tompoes niet meer zo "vol" zit met pudding.
want normaal zit ie zo vol en door de druk gaat de pudding eruit.

Dus samengevat: eerst een beetje lepelen, en dan zonder knoeien eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo geniaal was mijn vraag ook weer niet... zie beschrijving. bedankt voor jouw reactie. zal het een keer proberen a-la mythbuster stijl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Nou de hele tompoes oppakken
een deel van de pudding er tussenuit likken
randje er af knabbelen
weer pudding likken etc etc
zo verdeel je alles gelijkmatig en niet eerst alleen die zoete bovenkant!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook mijn manier +
gewoon, overdwars in één hap! Dan knoei je ook niet!.. Ikzelf probeer de pudding tussen boven en onderkant te verdelen, dan heb je twee keer lekkers!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In feite met mes en vork is het beste, want het totaal, onder en bovenkant en de pudding zorgt voor de beoogde smaak. Zo is mij geleerd door de dochter van een banketbakker.

Toegevoegd na 35 seconden:
maar ik haal ook de bovenkant er eerst af, mmmmm, heb er zin in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door de tompoes met een broodmes in hapklare stukjes te snijden, kun je de stukkies in 1x in je mond stoppen (als 'klein koekje') en heb je de bovenkant én de onderkant er nog op :)