Hoe komt het dat als je 1L water drinkt, niet aankomt?

Ik bedoel in 1x zoveel water drinken. Ik kreeg namelijk geen verschil op 3 verschillende weegschalen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

De mens kan niet zoveel water in 1 keer drinken. Meestal zit het maximum tussen 0.5 en 1 liter bij de doorsnee persoon. Als je net zoveel water in 1 keer drinkt, is het moeilijk om een verschil te zien op de weegschaal. Probeer het weer op een digitale weegschaal waarop iedere gram te zien is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik kan makkelijk zo veel water in 1x drinken (zal wel aan mij liggen) en ik heb het op 2 digitale en 1 analoge weegschaal geprobeerd, alleen zie ik geen verschik
LeonardN
6 jaar geleden
-tegenspraak.
Hoe komt het dat als je 1L water drinkt, niet aankomt?
De mens kan niet zoveel water in 1 keer drinken. Meestal zit het maximum tussen 0.5 en 1 liter bij de doorsnee persoon. 1 liter water heeft een massa van 1 kilo, dat moet je op bijna elke weegschaal kunnen zien. Je probeert een antwoord te vinden wat overeenkomt met de bevindingen van de vrager.
Ritsuka
6 jaar geleden
ik kan ook zo een liter water wegdrinken, dus de eerste zin van je antwoord klopt al niet.
Je moet de fles water niet in je handen hebben tijdens het eerste wegen, anders moet je het verschil kunnen zien, als je die liter zo wegdrinkt.