Hoelang kan je magnetron Hotdogs met nog een dichte verpakking buiten de koelkast laten?

Ik heb perongeluk mijn Hotdogs met nog dichte verpakking 4 uurtjes buiten de koelkast laten staan. Kan ik deze nog eten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
Amadea
6 jaar geleden
In een warme kamer of in een koele keuken?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Al was het 30 graden binnen, 4 uurtjes is niks.
Amadea
6 jaar geleden
Tijdens de vrijmarkt op koningsdag zou dat toch echt afgekeurd zijn.

Het beste antwoord

Geen probleem. In de dichte verpakking zijn ze zuurstof-arm verpakt en kan je ze best nog een paar dagen ongekoeld bewaren.
jc54
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
bedankt