Heeft voedsel fabrikant Perfekt een telefoonnummer of email adres?

Er zat namelijk een klein torx schroefje in me ijs en daar wil ik een klacht over indienen maar op hun website kun je ze alleen maar bereiken via post en dat is voor mij geen optie.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.4K
Utrecht
7 jaar geleden
Perfect is geen fabrikant maar is het huismerk van je supermarkt. Perfect laat haar producten bij anderen maken.

Antwoorden (1)

Toevallig heb ik een pakje soep van Perfekt in de kast staan, en op de achterzijde staat het volgende:

Vragen, suggesties en klachten kunt u sturen naar:
Perfekt, Antwoordnummer 3500, 4140 VH Beesd.
In geval van een klacht graag de verpakking meesturen.
www.perfekt.nl

Als je wilt dat jouw klacht naar wens wordt behandeld kun je het beste gewoon dat antwoordnummer gebruiken! Antwoordnummer impliceert trouwens dat je geen portokosten ervoor hoeft te betalen.

Perfekt heet trouwens tegenwoordig G'woon, en het is een van de huismerken van de Superunie. G'woon is telefonisch tijdens kantooruren bereikbaar op 0800-1216. Je kunt de klacht ook per online formulier indienen: https://www.gwoon.nl/contact/
Amadea