Hier net gewogen:6gr(42x38cm)
fremar
7 jaar geleden
Zestien vellen bakpapier van Toppits (afmeting 420x380mm) wegen 100 gram, dus één exemplaar van deze soort weegt 6,25 gram. Dit is geen echt papier maar kunststof.

Voor de horeca is echt bakpapier van Bartscher te koop. Honderd stuks daarvan (afmeting 357x295mm) wegen 365 gram. Dus één exemplaar weegt 3,65 gram.

De vraag is dus eigenlijk niet te beantwoorden zonder te weten welke soort bakpapier jij gebruikt.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor jouw reactie. Ik ben op zoek naar papier dat licht van gewicht is en ik heb thuis bakpapier van de Jumbo. Ik was daarom benieuwd hoe zwaar dit is en of er nog andere soort papier die nog lichter is dan bakpapier. Ook heb ik gelezen dat je het gewicht van papier wordt gemeten in het aantal grammen per vierkante meter (g/m²) vanuit het A0 formaat. Dus zou bakpapier echt zo 6 of 3 gram wegen..?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Licht en sterk*