Waar koop je kokki djawa sambal trassi?

Ik zoek al een halfjaar naar deze sambal. Ik had hem uit mijn oma's koelkast gehaald toen ze overleden was. Ik kan haar dus ook niet meer vragen waar ze het vandaan heeft gehaald.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het bedrijf 'vanka Kawat' levert o.a. produkten van 'kokkie djawa' aan de volgende bedrijven;
http://www.vanka-kawat.nl/waar-te-koop/
De bedrijven die hier vermeld staan, zullen over het algemeen ook hun sambal trassi verkopen.

Ik weet niet waar jij woont en dan is het lasig om een toko bij jou in de buurt te noemen. Misschien staat er een in jouw buurt en je kunt die altijd eens bellen of zij deze sambal trassi in hun assortiment van kokkie djawa hebben opgenomen....anders is het vaak geen probleem dit bij de volgende order mee te bestellen.

Bij ons heeft AH ook produkten van Kokkie Djawa en toevallig hebben zij ook de sambal trassi in de winkel hier staan. Bestel je sowieso wel eens online bij AH, dan bestel je hem gewoon mee, anders vraag je in de winkel of ze hem de volgende keer voor jou meebestellen.
amc