Hoeveel kcal bevat een verpakt koekje dat je in een café bij jre koffie krijgt?

Het staat er niet op. Het zijn eenvoudige koekjes, vaak verpakt in rood en zilver sellofaam. En ze smaken naar speculaasjes.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
9.9K

Het beste antwoord

Ik weet niet of je het koekje van Lotus de 'koffieleutjes' weleens geprobeerd hebt of het kent, maar die lijken het meest op de koekjes die je apart verpakt bij de koffie krijgt. Het zijn ook speculaasjes en hebben ook in het assortiment de apart verpakte "out of home' koekjes Ik denk zelfs dat het weleens dezelfde kunnen zijn.

Een zo'n koekje weegt 6,25 gr. en heeft 30 kcal. Eet je er 10 van in een keer, dan heb je jezelf dus zo'n 300 kcl. 'energieker' gemaakt.
amc
8 jaar geleden
amc
8 jaar geleden
Ja, dat zijn de Lotus koffiekoekjes. In de grootverpakkingen in supermarkten heten ze 'koffieleutjes'. Het zijn dezelfde en smaken ook hetzelfde.
amc
8 jaar geleden
Ja inderdaad! Ik was nog zo'n gelukkig kind waar moeder nog thuis met een pot thee op het lichtje zat te wachten als we uit school kwamen. meestal waren er van die kleurig geglazuurde biscuitjes bij die we 'likkoekjes' noemden. Het glazuur kon je er zo lekker aflikken. Vooral 's winters was dat zo gezellig en ja...een ouderwetse gezellige sfeer heerste dan (^-^).