Ja, want caseine is melk eiwit. De eiwitten in melk bestaan voor 80% uit caseine en voor 20% uit wei: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Koemelk
Lactose is melksuiker, dit word eruit gehaald met een speciale methode, maar dit heeft geen invloed op de eiwitten in de melk. Galactose zit er overigens ook nog steeds in.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus het ligt er aan wat voor intolerantie je hebt.
Lactose intolerantie: je kunt dit drinken.
Galactose intolerantie: je kunt dit niet drinken.
Caseine intolerantie: je kunt dit niet drinken.
Ritsuka