Zit er canabis in canabis-energie drank?

Ik zag het laatst staan, en twijfelde om het te halen omdat ik niet wist wat erin zit.

Toegevoegd na 54 seconden:
Cannabis*

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zit geen GHB in dit energiedranken.

Ik vond het volgende : ( de hoofdletter komen van de site )

CANNABIS ENERGY DRINK COMBINEERT EEN HOOGWAARDIGE KWALITEIT INGREDIENTEN OP EEN BIJZONDERE MANIER: EEN UNIEKE SMAAK AANGEVULD MET DE SMAAK VAN HEMP EXTRACT. HET BEVAT CAFEINE, TAURINE EN EEN HELEBOEL GOEDE VITAMINEN EN OOK NOG EEN HELE LEKKERE SMAAK. CANNABIS ENERGY DRINK BEVAT GEEN THC WAARDOOR HET GEEN NARCOTISEREND EFFECT HEEFT.
Cannabis Energy Drink is niet geschikt voor kinderen, diabetici, zwanger

Toegevoegd na 1 uur:
Correctie eerste zin: GHB moet THC zijn.
8 jaar geleden
AlphaLimaSierra
8 jaar geleden
GHB zit er sowieso niet in, maar volgens de verpakking dus ook geen THC. Het drankje zou de smaak van hennep hebben.
Erna55
8 jaar geleden
Dank je. Ja, ik bedoelde ook THC.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@AlphaLimaSierra
En die smaak is verschrikkelijk. ;)
Hennepextracten in drankjes gooien riekt wat mij betreft naar puur imago. Volgens mij heeft de toevoeging van zo'n extract geen enkele meerwaarde qua effecten. @Erna55
Gewoon een 'quirky' energiedrankje dus. :)
THC-houdende producten voor recreatief gebruik mogen sowieso alleen in coffeeshops worden verkocht.
Plus voor je snelle, concrete antwoord.