Ik heb verschimmelde macaroni gegeten. Wat kan/moet ik hier tegen doen?

Ik heb vanavond 5 happen van blijkbaar verschimmelde macaroni gegeten. Is dit schadelijk en wat kan en/of moet ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Amadea
8 jaar geleden
Je zal vannacht mogelijk misselijk worden, en het versneld boven- of onderlangs kwijtraken. Je lichaam maakt er zelf korte metten mee als het echt bedorven was. Daar hoef je verder niets aan te doen.
tinus1969
8 jaar geleden
Het is nu denk ik te laat voor vinger in je keel.
Ritsuka
8 jaar geleden
Was het al slecht voor het koken? Of is het een gekookte portie die te lang heeft gestaan?
Als het maar een paar happen was, en je hebt een beetje redelijke weerstand, dan valt het denk ik wel mee. Je maagzuur brand ook al veel weg.
Poet
8 jaar geleden
Daar krijg niks van hoor.

Antwoorden (1)

Ik zou een paar glazen melk drinken. Het zal denk ik niet heel erg bedorven zijn, want anders had je het bij de eerste hap al uitgespuugd. Succes, want deze reactie is wat aan de late kant voor je.