Zijn gevulde dubbelwandige glazen heet?

Ik vind het onwijs mooie glazen om koffie/thee in te serveren, maar is het niet onwijs heet om vast te houden, ondanks de dubbele wand?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Ik heb ervaring met de dubbelwandige glazen van bodum. Je verbrand je handen niet. Wel moet je eraan denken dat de koffie nauwelijks afkoelt. Ook na 5 minuten kun je nog je mond verbranden.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en na vijf minuten is de ijsthee nog steeds ijsthee
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank! Vind de glazen nogal duur in aankoop, dus ik wou het even weten vóór ik ze ging kopen. +1
Het nut van dubbelwandig is juist de luchtisolatie tussen de twee wanden. Zo blijft je thee langer warm, maar wordt de buitenkant minder heet. Ze zijn dus makkelijker vast te pakken dan enkelwandige. Ik heb er diverse keren thee in gekregen, en ze zijn inderdaad goed beet te pakken. Alleen vind ik het een nadeel dat de thee langer heet lbijft. Ik moet meer blazen ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Dan maar allebei een plus
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank! Vind de glazen nogal duur in aankoop, dus ik wou het even weten vóór ik ze ging kopen. +1. Blazen kan ik mee leven ;)