Kaassoufflé met chilisaus
Hollands stoofpotje
Dubbelvla choco vanille
bamibal
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
dubbelvla chips? gadver
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ja die was ook echt vies! Ik dacht dat het suikerspin of poffertjes was.
De gele was me te scherp, en de groene was wel aardig. Stoofpotje vind ik een beetje raar, wat zit er in een Hollands stoofpotje dan?
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+ trouwens bami, ik had wel online gekeken, maar daar zag ik het niet staan. De facebook pagina had ik niet gezien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jemig dat heb dan allemaal gemist toen ik werkte in het buitenland. Ik had graag die kaassoufle met chilisaus geproeft! Ik ben dan misschien een aparteaar das lekker hoor, kaas met chilesaus.... Sjit man. Zou je die nog kunnen krijgen?
flyingcrow
9 jaar geleden
Bij Linders staan ze al maanden voor de halve prijs geen hond die ze koopt,lijkt mij ook onsmakelijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Linders hebben wij hier niet helaas.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Volgens mij is verder alleen het stoofpot smaakje nog te koop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de Action liggen ze ook. (vaak bij de kassa) Je zou daar eens kunnen kijken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
die zoete dacht ik ook aan poffertjes met poedersuiker. Niet te eten, terwijl ik wel een zoetekauw ben. Die gele was inderdaad scherp, leek op paprika. Die groene leek op bolognese en was wel lekker. Ik zie ze in meerdere winkels nog liggen voor actieprijzen.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Die groene was ook de favoriet geloof ik, dus die zal nog wel even beschikbaar blijven. Maar doe mij maar naturel ;-)