Waarom zit er in good noodles zoveel vet?

Ik heb sinds een jaar een vetvrij dieet, wat inhoudt dat ik weinig vet mag. Ik moet wel aankomen en dit gaat vrij lastig met mijn dieet. Ik vind noodles lekker, maar toen ik ging kijken hoeveel vet er in zit verbaasde dat me. 18 gram per portie. In bijvoorbeeld cup a soup zit veel minder/bijna niks. Waarom dan in good noodles wel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
Amadea
9 jaar geleden
Je kunt toch ook gewoon zelf mie in kokend water met kruiden doen? Die kant en klare dingen zijn óf zout, óf vet, óf zoet.
Ritsuka
9 jaar geleden
Waarom mag je geen vet? hoe krijg je dan genoeg van je vetoplosbare vitamines binnen (zoals vitamine A)?

Het beste antwoord

Het vet bevindt zich niet in de Noodles zelf. Deze bevatten voornamelijk een grote hoeveelheid koolhydraten.

Het vet zit in het zakje met olie dat los verpakt bij de Noodles zit. Door dit zakje niet te gebruiken worden de Noodles vetarm.

Dit betekent niet dat daarmee de calorieën weg zijn. Noodles zijn van zichzelf erg calorierijk.