Zitten er pinda's in pindakaas?

Zitten er echt pinda's in pindakaas of is het een smaakstof die op pinda's lijkt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pindakaas is een heel "eerlijk" product. Het bevat bijna alleen maar pinda's en olie.
jc54
14 jaar geleden
Ja, en in smeerkaas zit................
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smeer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol

Het beste antwoord

Ja, er zitten heel fijngemalen pinda's in pindakaas.

Toegevoegd na 29 seconden:
Ook leuk om te weten:
In Amerika moet pindakaas wettelijk ten minste 80% pinda's bevatten. Het is er bovendien wettelijk verboden kunstmatige zoetmakers, kleuren en conserveringsmiddelen aan de pindakaas toe te voegen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja er zitten echte pinda's in pindakaas :P

http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/bijgerechten/pindakaas-2005.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat zijn echte pinda's.
Grappig is dat pinda's helemaal geen noten zijn, maar peulvruchten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er even een pot bijgepakt en daar staat op:
Ingrediënten:
Geroosterde pinda's (93%), plantaardige olie, (gehard) plantaardig vet, zout.

Dus ja. Er zitten pinda's in. Veel zelfs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zitten veel gemalen pinda,s in.
Absoluut geen kaas!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn echte pinda's en wat heel lekker is, is de pindakaas met stukjes noot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor je hebt ook pindakaas waar ook echt stukjes pinda er in zit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet beter te weten. Er is een hele peanutbutter industrie.
Soms zitten er stukjes pinda in.