Ja hoor, vanaf de baby die zure boertjes laat tot het moment dat je de aarde weer verlaat (uitgezonderd astronauten)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
astronauten hebben geen brandend maagzuur??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zweeft het zeker als een bal in je maag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eigenlijk.. gaat het daar gewoon door als ze de aarde verlaten, als niet astronauten de aarde verlaten is dat meestal een enkele reis..
ja iedereen op elke leeftijd kan er last van hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker! Eerlijk gezegd heeft het volgens mij weinig te maken met leeftijd, maar het functioneren van je maag/slokdarm/omliggende delen.

Als je echt alles wilt weten... check de bron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de site!
Ja, bij baby's heet het reflux. En dan moeten ze met hun hoofd omhoog liggen. Vaak groeien ze daar overheen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, kan heel goed. Ik eet al vanaf mijn 4e jaar rennies en ben nu 46. Zou echt niet zonder kunnen. Zit er zelfs aan te denken om aandelen bij Rennies te nemen :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had vanavond last van brandendmaagzuur. Toen gaf mijn vader me een Rennies. Was het zo over! :)
Heeft te maken met het klepje tussen de slokdarm en de maag, als die niet goed sluit loopt het maagzuur een stukje in de slokdarm wat daar een branderig gevoel geeft omdat de wand van de slokdarm niet is bestand tegen het zuur uit de maag.