eieren, paasbrood, verse jus & koffie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is een actuele vraag dus volg de link:

http://www.goeievraag.nl/vraag/tips-paasontbijt-behalve-eitje-zeer.52319
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is weer bijna zover, Pasen! Dé dagen om met familie en vrienden samen te komen om paaseieren te zoeken en voor een heerlijk paasontbijt en paasbrunch.
Maak met Koopmans jouw lekkerste paasrecepten, zoals bijvoorbeeld een paasbrood en paastulband. Snelle of uitgebreide Paasrecepten? Voor ieder is er wat wils.

In onze Paas Handboek staan heerlijke recepten zoals een paasvlecht, paasbrood, hartige taart en bladerdeeghapjes voor een vrolijke paasbrunch!
Maar naast paasrecepten vind je ook leuke knutselideeën zoals sjablonen voor paasbroodjes en kleurplaten. Leuk en gezellig voor kinderen om samen thuis te maken en te bakken voor Pasen.

In de handige bakfilms vind je meer uitleg, stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het recept maakt.
Dan weet je zeker dat het lukt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De lekkerste eitjes ter wereld: eggs benedict. Gepocheerd met hollandaise saus. Hmmm!