Indien in hetzelfde olie/vet gebakken zal er geen smaakverschil zijn.

Ga er uiteraard wel van uit dat je het hebt over een bitterbal en kroket van het zelfde merk met dezelfde productie datum.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit antwoord is niet beter dan die van panteao maar ik moet kiezen.
De doorslag gaf dat panteao ooit moderator was en die heeft dus gezorgd voor veel puntaftrek.

Andere antwoorden (1)

De bitterbal doet veel denken aan de kroket. Nou ik zal je verklappen, alles is hetzelfde alleen de vorm verschilt. Kroketten en bitterballen worden op dezelfde wijze bereid. Ragout, eimengsel, paneermeel en frituren maar. Het enige verschil is de vorm.