Hoeveel zou deze tonijn wegen en hoeveel kilo zou er uiteindelijk in de winkel belanden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
paulus811
9 jaar geleden
Erg zonde van dat mooie beest.

Antwoorden (2)

Ik gok (als eigenaar visbedrijf in Venezuela) al snel 300kg.
Alles komt in de winkel. Van de resten wordt vismeel gemaakt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze Bluefin Tonijn had een gewicht van 415 kg en 361 kg na schoongemaakt te zijn. (ingewanden)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hét juiste antwoord!! +