Dat merk wordt verkocht bij hobbywinkel Pipoos. Maar daar is helaas geen filiaal van in Schiedam. De dichtstbijzijnde is op het Binnenwegplein 6-c in Rotterdam.

Als alternatief zou je de bakmixen van Jamin kunnen kopen. Maar ook daar is helaas geen filiaal van in Schiedam. De dichtstbijzijnde is op Lijnbaan 57 te Rotterdam.

Je zou het 't beste in een online winkel kunnen bestellen, daar zijn er genoeg van te vinden. Want als je zoekt in een straal van 5 kilometer rond Schiedam op http://www.funcakes.nl/verkooppunten/ dan zijn er geen treffers.
Met een straal van 10 kilometer kom je bij Beppie Bakgraag, Delistraat 26b in Rotterdam. Maar dan is de Pipoos feitelijk dichterbij.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het antwoord op jouw vraag is dus: nergens in Schiedam. Je zult ervoor naar Rotterdam moeten gaan als je het in een fysieke winkel wilt kopen.
Amadea