waar koop ik druiven met pitten?

ik heb het gevoel dat ik iets mis als ik pitloze druiven eet. Dat klopt ook wel de pitten blijken gezond te zijn voor de vaatwanden en de pitten vormen de basis voor veel medicijnen. Maar ik weet niet waar ik nog druiven met pitten kan kopen. Alle supermarkten die ik bezoek hebben alleen nog pitloze..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kijk eens bij de C1000 .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Koop een druivenplant, elk jaar druiven oogsten inclusief pit!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is toch slecht voor je maag om pitten in te slikken?
Of niet soms

Het beste antwoord

Op de markt kun je vaak kiezen tussen druiven met pit en zonder pit. vaak zijn de druiven met pit nog goedkoper ook! zelf eet ik de pitten niet op ze zijn bitter als je er op bijt) maar dat er waardevolle stoffen in zitten, klopt. Er wordt ook druivenpitolie van geperst, waar de meeste waardevolle stoffen uit de pit ook in zitten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een beetje groenteboer heeft nog druiven met pit hoor. De Turkse groenteboeren hebben ze ook nog.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op een groente- en fruitmarkt.
Amadea
9 jaar geleden
markt garandeert succes