Waar kun je leuk slapen in Dordrecht (eventueel + parking)?

Ik wil einde mei met de kinderen naar Dordt Stoom en zoek naar een echt leuke plek om te eten / slapen.

De hotels die ik zo op het internet vindt zijn van die 13/12 hokken.

Is er niet een leuk pensionnetje of iets dergelijks?

Prijs maakt me niet zoveel uit (geen 500 euro p/n, dat is teveel) als het maar leuk is.

Toegevoegd na 4 dagen:
Bedankt voor de antwoorden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Hotel de Watertoren

Hotel de Watertoren zit in een bijzonder gebouw dat boven polders en weilanden uittorent en dat is uitgeroepen tot industrieel erfgoed. De watertoren is in 2000 gekocht door de stichting Watertoren Buitenlust met als doel het promoten van vertantwoorde ecologie. Na de renovatie in 2001 is de toren omgetoverd tot een soort ecologisch bijenkorf met diverse bedrijfjes en een bezoekerscentrum. Vanuit je sfeervolle kamer geniet je van een indrukwekkend uitzicht over de polders. De kamers zijn comfortabel ingericht met koffie- en theefaciliteiten, een flatscreen-televisie, heerlijke bedden en een luxe badkamer met bad en douche. Net aan de rand van de stad, kun je hier volop genieten van de natuur en de rust en voor vermaak Dordrecht ingaan. Ben je in een sportieve bui? De wendeltrap telt 112 treden en brengt je naar het uitzichtsplatform op 36,40 meter hoogte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dAAR ONDER de grote kerk die je kan beklimmen,zo vreselijk gastvrij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn een paar leuke Bed and Breakfast adressen in de binnenstad van Dordrecht. Met die in de Grotekerksbuurt zit u vlakbij het evenement:

http://bedandbreakfast.bbnl.nl/uptodate/Dordrecht/

(RJ)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het Natuurvriendenhuis "De Kleine Rug"