Hoe krijg ik nare geurtjes uit de koelkast?

kennelijk sluit het doosje ui en knoflook niet goed af....

Toegevoegd na 5 uur:
koelkast is pas schoongemaakt.
knoflook en ui sinds gister erin...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ui en knoflook moet je eigenlijk helemaal niet in de koelkast bewaren maar op een ander donkere plaats... zo blijven ze echt hun smak veel beter behouden... koop liever wat vaker een klein beetje uien en knof, ipv een grote voorraad...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zet ze er meteen uit! bedankt Deva.

Antwoorden (8)

Koelkast luchtjes bestrijden met een bakje koude koffie, 1 dag laten staan in de koelkast, dan is het luchtje weg.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als u een naar geurtje in de koelkast heeft b.v. door knoflook, doe dan een lepel mosterd op een schoteltje en de geur is weg. Zonodig verversen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga ik meteen doen!
Luchtjes in de koelkast verdwijnen door een schaaltje met soda in de koelkast te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schaaltje azijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar theezakjes in de koelkast leggen helpt ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is het verstandig om je koelkast schoon te maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je koelkast schoonmaken met een koelkastreiniger. HG heeft het en is op basis van alcohol zodat alle bacteriën gedood worden. Als het schoon is, is de geur ook verdwenen.

Voortaan alles in goed afgesloten doosjes bewaren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klinkt een beetje raar maar een schaaltje kattenbakvulling in de koelkast doet wonderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij is verteld, is een witte boterham neerleggen, die absorbeert nare luchtjes. Maar ik weet niet of dat wel voldoende is voor zo'n hele sterke geur....