hoe kan ik een eigen fles maken?

Waar kan ik een eigen fles laten maken.
Ik weet al wel hoe het eruit moet zien maar niet waar ik het kan laten maken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan bij het nationaal glasmuseum in Leerdam.
Wilt u uw eigen idee of ontwerp laten uitvoeren in glas? Neem contact op met Lysette Jansen (0345 614960). U kunt één object laten blazen, maar het is ook mogelijk dat u juist meerdere exemplaren van hetzelfde object wilt gebruiken. U kunt het glas in uw gewenste kleuren laten blazen. Doe inspiratie op in de winkel en bespreek uw ideeën. Reken wel op hoge kosten.