Waar koop je een eenvoudige thermometer voor een koelkast?

Heb net ontdekt dat het moeilijk is de juiste temperatuurinstelling te krijgen in het vriesvak zonder regelaar. En het advies om dit met behulp van een thermometer te doen. Maar waar koop je die?
Bij het invriezen van bepaalde hoeveelheden verse groenten e.d. moet er gemeten worden of dit wel goed gaat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat hierbij om een tweedeurskoelkast zonder regelaar in het grotere vriesgedeelte.
Dit moet via het vak voor koelen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Bij de grotere huishoudspeciaalzaken b.v. Blokker zijn deze te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+ ik heb die van mij ook bij Blokker gekocht was toen €4,50
Ik doe het zelf met zo'n binnen/buiten thermometertje die als autoaccessoires verkocht worden. De dunne draad van de buitenvoeler past makkelijk tussen het deurrubber van het vriesgedeelte. Je kunt de temperatuur dan ook aflezen zonder de kast te hoeven open.

Leg je het display ook in het koelgedeelte, dan kun je bij het openen van het koelgedeelte die temperatuur ook controleren (is dan binnentemperatuur) 2 vliegen in 1 klap.

Te koop voor een paar euro bij winkels als kijkshop, halfords, bouwmarkten etc. etc.