Waar kan ik goedkope poedersuiker kopen?

Ik Frankrijk kost een pakje poeder zuiker nog geen 50 cent, waar kan ik in Nederland poedersuiker kopen ? Overal waar ik kijk kost het zeker 2 euro voor 500 gr

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (4)

Van Gilse Poedersuiker
Prijs per KG € 3,32 bij Albert Heijn....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het gemakkelijk zelf maken met gewone suiker en maizena. Dan is het nog goedkoper dan in Frankrijk. Zie de link voor instructies en recept.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt, als ik het niet in huis heb doe ik gewoon kristalsuiker in de foodprocessor.
Maak het zelf. Als je een goede keukenmachine hebt die op hoge toeren kan fijnmixen dan mix je gewone suiker fijn tot poedersuiker. Zo kan je ook vanillesuiker maken: http://www.weckenonline.eu/Uitleg_werkwijze/Diverse/Vanillesuiker_maken/vanillesuiker_maken.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik haal het bij de Hanos, 10 kilo zakken zijn wel groot maar je betaalt een fractie van de supermarkt prijs en het scheelt een hoop gedoe ten aanzien van zelf maken.