Hey Jadekaal,
Je kunt in principe alles eten met je slotjes!
of het verstandig is is een ander verhaal, laat ik het zo zeggen: Je slotjes zullen niet kapot gaan, maar je zult een goede poetsbeurt nodig hebben en de hele avond reserve maïs hebben! ;)
Je kunt het dus gewoon eten, als je vriend/vriendin maar niet langskomt! ;)

Groet,
MarcelRijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Soms zitten de slotjes ook niet helemaal goed vast en kunnen ze er af breken. Door maiskolfen kan dit vrij makkelijk... Extra voorzichtig eten!
Ja, maar je hele beugel zit vol velletjes