waarom heeft verse knoflook een totaal andere struktuur dan gedroogde knoflook?

Als ik een verse knoflook koop dan zitten hier heel erg veel kleine teentjes en lagen/vellen in. Een gedroogde knoflook bestaat gewoon uit een aantal netjes gerangschikte teentjes met een duidelijk vlies er omheen.
Is het soms een andere soort??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het vocht is er dan uit verdampt en ja dan hou je heel wat anders over.