Hoe kun je meringues, die niet knapperig/krokant zijn, goed krijgen?

Wat kun je doen?
Hoe is dit op te lossen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Is het voldoende om
Een antwoord te geven en niet meer terug te komen bij de vraag...
Geen antwoord te geven op een pb hierover ...
Dus eigenlijk vraagsteller geen afdoend antwoord geven, en niet meer reageren...

Dit is niet fijn, dit is te gemakkelijk...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de oven leggen maar de deur van de oven niet helemaal dicht doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Drogen in een voedseldtoger. Deze kan temperaturen aan van 35 tot 70 graden en de vochtige lucht wordt afgevoerd in tegenstelling tot de oven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Mikek :
Ik heb een magnetron met ovenfunctie, deur kan niet open blijven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ck1 : wat is een voedseldroger? nooit van gehoord.

Antwoorden (1)

Dus dit gaat eigenlijk over mislukte meringues die al in de oven zijn geweest?
In dat geval:
Terug in de oven. Meringues moeten langzaam uitdrogen op een lage temperatuur.
Check dus even de temperatuur van je oven. Ik doe meestal 1,5 uur op 90 graden.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Dit gaat niet zozeer over mislukte meringues, want dat weet ik niet.
Ik heb ze gekocht en 's avonds bleken ze niet krokant te zijn. Oorzaak is dan óf de oven óf de verpakking, maar daar gaat het nu niet om. [Hoewel... waarin zou je ze probleemloos kunnen verpakken? Papieren of doorzichtig plastic?] [extra vraag] Ze zijn niet krokant, dat is het punt/het probleem ;)) Zou ik ze dus nu 30 minuten of 1,5 uur op 90 graden moeten uitdrogen?
Hoe lang of ook wanneer weet ik of kan ik zien dat ze klaar zijn?