Waar kan ik nu (in april) chocoladeletters kopen?

Tsja, ik heb binnenkort een verjaardag, en heb iets beloofd...
Maar ik kan het zelf niet vinden...

Is er niet toevallig een webshop die altijd chocoladeletters verkoopt? Ik hoef er maar 1 - 5 te hebben, dus geen grootinkoop.

Alvast heel erg bedankt!

~Pim

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

Jamin, heb er zelf gister nog een gekocht!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in de winkel, ze hebben best veel. weet niet welke allemaal
Bij chocoladeletters.nl kun je ze nu bestellen. http://www.chocoletters.nl/ Alleen de S is voorradig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik verwacht dat je ze nu alleen via het internet kan bestellen, het is er de tijd niet voor, er moet ruimte in de winkels zijn voor Pasen. En ja, de verzendkosten zijn hoog, maar belofte maakt schuld :) Succes!
Als je liever iets in een winkel koopt, weet ik nog wel een alternatief. Bij de HEMA hebben ze nu chocoladecijfers. Je zou dan de leeftijd in cijfers kunnen geven, het is een beetje hetzelfde idee, en dan hoef je niks via internet te bestellen.

Toegevoegd na 1 dag:
Bij Jamin hebben ze ze ook, zag ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat je ook kan doen, is zelf een lettervormpje maken en daar chocolade in gieten.
Als dit teveel werk is kan je nog altijd kijken bij de Jamin , HEMA, Snoepzakelijk.nl en Chocolade-versturen.nl