Waarmee kan ik het beste vlees pureren?

In verband met chemotherapie op korte termijn zijn bijna al mijn kiezen getrokken dus o.a. kip of gehakt wil ik dan pureren zodat het écht heel fijn wordt. Blender of staafmixer? En hoe sterk (hoeveel watt) moet deze dan zijn om vlees te kunnen pureren?
Heb al zitten kijken op internet maar kom er niet uit.
Bij voorbaat dank voor advies!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.9K

Het beste antwoord

Een simpele blender volstaat en is makkelijker dan een staafmixer. Voor mijn vader hebben we vlees gemalen om dezelfde reden als waar jij het voor gaat doen. Hij heeft overigens ook veel voeding van nutricia voorgeschreven gekregen en bij de apotheek gehaald. Daar zitten alle voedingsstoffen in die je nodig hebt.

Heel veel sterkte bij de behandeling!
paulus811
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor het antwoord en de tip!
Ritsuka
10 jaar geleden
Nutriciais erg goed ja
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Supertip! Heb de Nutricia voeding voorgeschreven gekregen dus probleem opgelost. Nogmaals dank!!

Andere antwoorden (1)

Hallo!

Het beste om vaste stoffen zo fijn mogelijk te maken is een cutter/foodprocessor. Deze werkt het beste met vaste stoffen, een blender of staafmixer is beter voor vloeibare stoffen. als je alleen het vlees gaat pureren zou ik het met een cutter/foodprocessor doen. Als je het met vocht (bouillon of iets dergelijks) erbij doet kan het makkelijker in de blender.

veel succes en sterkte