Waarom zijn pink lady appels steeds even lekker en roze?

Hoe kan het dat Pink Lady appels over heel de wereld worden geoogst, en ze steeds perfect dezelfde kleur, smaak, hardheid en dergelijke hebben. Worden ze bewerkt met zware pesticiden, of zijn ze gewoon "zomaar" zo lekker?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Jah!!! Lekker zijn die he?!

Het beste antwoord

Een van de bekendste moderne appels, Pink Lady is eigenlijk een handelsmerk en het ras is beter bekend als Cripps Pink. Hij groeit in alle gematigde klimaten. En de smaak en kleur blijft hetzelfde omdat dit raskenmerken zijn.