Bestaan er schenkhoning verpakkingen waarmee kliederen echt tot het verleden behoord?

Heb diverse merken geprobeerd, en eveneens geprobeerd om de flesje rechtop of juist op zijn kop in de kast te zetten.

Alle moeite tot nu toe tevergeefs. Zodra het flesje halfleeg is, plakt het aan alle kanten en is de kastplank waar het flesje op staat eveneens plakkerig.

Wie heeft een goede tip?

Ander merk of andere methode om die schenkhoning te bewaren. Misschien direct na aankoop in een andersoortige verpakking doen misschien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik haal bij de LIDL de honing
Zit idd ook in knijpfles en geen last van geplak en geknoei hoor. Vind de fles zo handig voor gebruik over salades waar ik graag honing over heen doe.
Ze hebben 2 soorten daar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

O'lacy bloemenhonig vind ik tot nu toe de beste plakvrije honing knijpfles.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Ah hebben ze div,smaken in schenkverpakking en mijn ervaring is dat ze totaal nt plakken! Ben er zeer tevredden over. P.s wel de grote gele dop erop laten zitten anders krijg je idd een plakzooi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De schenkfles met een 'terugdruktuitje' zijn het handigst.

Het allerbelangrijkste bij honing is, dat je het na ieder gebruik even met een vochtig doekje moet afnemen alvorens je het in de kast zet. Gegarandeerd plakvrij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik altijd een normaal potje honing met een houten honing ,,lepel,, werkt prima..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben honing van de Lidl en ook de kinderen kunnen dat op hun brood doen zonder dat de hele tafel onder zit dus ik ben daar wel tevreden over. Ook plakt de kast niet na gebruik en ik maak het flesje eigenlijk ook niet schoon.