Waar kan ik de voedingstabel vinden van de puddingstaven van 't stoepje?

Bij de marktkraam van het stoepje kan je van die staven kopen van bladerdeeg en daar zit een laagje room in. Maar ik kan zelf nergens vinden hoeveel kcal ze bevatten per stuk of hoeveel vet erin zit.
Alvast bedankttt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Zoek naar een vergelijkbaar soort gebak van dezelfde grootte/hetzelfde gewicht. Het aantal kcal zal vergelijkbaar zijn.
Reddie
10 jaar geleden
Eet je die dan zo vaak dat je je daar zorgen over moet maken?

Antwoorden (1)

Die puddingstaaf ken ik niet, maar ik stel me zo voor dat het er net als een kaasbroodje van de Hema uitziet met dan zoete pudding in plaats van kaas erin. Er is geen ingrediëntenlijstje van te vinden, en dus ook geen calorieëntabel. Ik ben daarom op zoek gegaan naar een vergelijkbaar broodje. Toen kwam ik uit bij een Amerikaans ontbijtbroodje, een morning bun Sweet pastry roll van 85 gram. Dat geeft 350 calorieën, waarvan 180 calorieën door vet komen. Die 85 gram bestaat uit onder andere 20 gram vet en 38 gram koolhydraten. Dat zou best ook kunnen kloppen bij bladerdeeg met room.
Amadea