Waarom zijn er geen Perfect Pickles chips te koop in Nederland?

De beste chips die er zijn! (Nee, dat is een feit, geen mening! ;-))

Onder andere te koop in België, gewoon van Lay's (en in vele andere landen ook, uitgebracht door vele verschillende merken)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

De producent zal waarschijnlijk de chips wel uitgetest hebben in nederland door een testpannel maar waarschijnlijk niet goed gevonden door het testpannel.
en dan brengt de producent het niet op de markt.

Toegevoegd na 56 seconden:
in ieder land heeft men andere smaken
zo lusten andere mensen in andere landen geen zoute drop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken ze persoonlijk niet, maar 'pickle' doet denken aan 'in azijn'. Wij Nederlanders zijn niet zo dol op de combinatie frite en azijn, zoals ze in Engeland bijv wél zijn. Ik heb ooit een zakje chips geproefd in de smaak : salt &vinegar, en ik vond het bár smerig smaken (ruiken trouwens ook)