Smeer wraps in met roomkaas, leg er plakjes carpaccio op en wat fijngesneden ijsbergsla. Rol ze dan zo strak mogelijk op, pak ze in vershoudfolie in en leg het een poos in de koelkast. Snij er daarna plakjes van zo'n anderhalve centimeter breed van en prik die aan een spiesje.

Toegevoegd na 12 minuten:
In plaats van ijsbergsla kan je ook veldsla of rucola gebruiken.
Amadea